Україна
Луганська область
Старобільський район
ШУЛЬГИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ
«27 » вересня 2013 року № 31\ 1 с
с. Шульгинка
Про затвердження положення про експертну комісію Шульгинської сільської ради
Відповідно до статті 6 Закону України "Про Національний архівний фонд та apxiвнi установи" , Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004
1.Затвердити Положення про експертну комісію Шульгинської сільської ради Старобільського району Луганської області, що додається.
2.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на секретаря сільської ради Лебеденко О.А.
Сільський голова О.А.Полєно
Затверджую:
Шульгинський сільський голова
_______________ О.А.Полєно від «___» _________ 2013 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію Шульгинської сільської ради
- Відповідно до Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи" і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004 Шульгинська сільська рада утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві ,та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі - ЕПК) державної архівної установи (ЕК архівного сектору Старобільської райдержадміністрації) , у зоні комплектування якої вона перебуває.
2.ЕК є постійно діючим органом юридичної особи . Рішення ЕК затверджуються керівником організації, після чого стають обов»язковими для виконання структурними підрозділами.
3.У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України,
актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
нормативно - правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі Типового положення.
4.До складу ЕК, який затверджується керівником організації, входять керівники служби діловодства та архівного підрозділу організації, працівники органу місцевого самоврядування, а також представники ЕПК державного архіву ( ЕК архівного сектору райдержадміністрації, у зоні комплектування якої вона перебуває (за згодою).
Головою ЕК призначається, як правило, заступник керівника організації, а секретарем –керівник її архівного підрозділу, або особа, відповідальна за архів.
5.Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів організації та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.
6.ЕК працює відповідно до річного плану,який затверджує керівник організації і звітує перед ним про проведену роботу.
7.Завданням ЕК організації є організація та проведення
експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві.
8.ЕК організації приймає рішення про:
схвалення і подання до ЕПК архівного сектору райдержадміністрації проектів таких документів : описів справ постійного зберігання, внесених до Національного архівного фонду (далі –НАФ) ; описи справ з кадрових питань (особового складу); номенклатура справ; інструкції з діловодства; положення про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК; анотовані переліки унікальних документів НАФ, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ;
схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, переліків відомостей, що становлять службову інформацію, які складаються органами місцевого самоврядування, у тому числі на виконання делегованих повноважень.
9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
контролювати дотримання структурними підрозділами організації, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатури справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
вимагати від структурних підрозділів організації розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у разі втрати цих документів;
одержувати від структурних підрозділів організації відомості та пропозиції, необхідні для визначення експертизи цінності документів ;
визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕПК відповідного архівного сектору;
заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів організації про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причині втрати документів;
запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів організації , а в разі необхідності працівників архівного сектору райдержадміністрації;
інформувати керівництво організації з питань, що входять до компетенції ЕК.
10.Засідання ЕК проводяться не рідше ніж один раз на рік і
вважаються правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини
складу її членів.
11.Рішення ЕК приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні,оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК керівником організації.
12. У разі відмови керівника організації затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.
Схвалено Погоджено:
Протокол засідання ЕК Протокол засідання ЕК
Шульгинської сільської ради архівного сектору Старобільської РДА
від «___» _________ 2013 р. від «___» _________ 2013 р.
№ ____ № _______
|