Неділя, 20.07.2025, 20:32Вітаю Вас Гість | RSS
Шульгинська сільська рада
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення, акти та вся необхідна документація [216]

Каталог файлів


Головна » Файли » Рішення, акти та вся необхідна документація

Рішення сесії 35/01 від 05.02.2014р.
28.03.2014, 08:29

ШУЛЬГИНСЬКА СІЛЬСЬКА  РАДА

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

  тридцять п ята   сесія

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 Від  05 лютого  2014року

 

№                       35/01

 

 

  с. Шульгинка

 

 

 Про звіт , щодо виконання

 сільського  бюджету

 за  2013 рік .

 

 

             Розглянувши звіт про виконання сільського бюджету за  2013 рік , сільська рада відзначає, що протягом 2013 року було вжито заходів щодо забезпечення виконання бюджету у відповідності до показників, затверджених рішенням сесії сільської ради № 22/02 від 28.12.2012 року                « Про сільський бюджет на 2013 рік»  зі змінами до вищевказаного рішення внесеними рішенням сесії № 24/02 від 13.02.2013р. , № 26/01 від 24.04.2013, № 27/03, 27/04 від 5.06.2013р,  29/01 від20.08.2013р.     « Про внесення змін до сільського бюджету на 2013 р.»та розпорядженнями  сільського голови № 06-А від 13.02.2013 року № 17-А від 24.04.2013р., № 23-А, 24-А, 25-А від 05.06.2013р.,28-А від20.08.2013р. « Про внесення змін до помісячного розпису видатків та фінансування бюджету»,

       До загального фонду сільського бюджету за 2013 рік  надійшло 692136,21 грн., що складає   105,2% плану. В порівнянні з минулим 2012 роком це на  125575,93 більше .

                Видатки в порівнянні з минулим роком  збільшились  на 232380,01 грн.

                Згідно з п.4 статті 80 Бюджетного кодексу України, п.23 частини І ст.26Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»  Шульгинська  сільська  рада

 

 

В И Р І Ш И Л А:

1.Затвердити звіт про виконання сільського бюджету за  2013 рік  по доходах в обсязі 775762,60 грн , в тому числі загального фонду  -692136,21 грн , та спеціального фонду  - 83626,39 грн , по видатках в обсязі – 724532,55грн , в тому числі  загального фонду бюджету -705353,84грн , спеціального фонду бюджету – 19178,71 грн, з перевищенням видатків над доходами  загального фонду на 13217,63 грн , перевищенням доходів  над видатками  спеціального фонду на 64447,68 грн .

2.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування , бюджету та фінансів.

 

                            

 

Сільський   голова _______________   О.А.Полєно

                     Пояснювальна записка до рішення 35/01 від 05.02.2014р                                                                        

Про виконання сільського  бюджету за  2013 рік.

Доходи

         У    2013 році  до сільського бюджету надійшло 775762,60 грн. податків та зборів , що на  125074,76грн.  більше чим  в минулому 2012 році.  Затверджений показник  виконано на              105,2 % по загальному фонду, дотація  вирівнювання отримана в повному обсязі,  план доходів виконано на 105,2 %, при плані 657954 грн, фактично одержано 692136,21  грн. податків та зборів. Практично по кожному виду надходжень план  перевиконано. По спеціальному фонду річний  план надходжень виконано на 99,1%.

    В порівнянні з   2012 роком  зросли надходження по таких податках та зборах :

     -  податок на прибуток з фізичних осіб за підсумками річного декларування – на 4556,61грн

    -  податок на доходи фізичних осіб , що сплачується податковими агентами із доходів 

       платника податків інших ніж заробітна плата   - 87818,25грн

    -  збір за спеціальне використання лісових ресурсів – 8214,36грн.

    -  орендна плата за землю з  юридичних осіб   -  на  16762,76рн.

    -  земельний податок з юридичних осіб  - на 4440,01грн

    -  фіксований сільськогосподарський податок  - на 1349,16грн.

Зменшились надходження в порівнянні з   минулим роком

     -  податок з доходів найманих працівників  на 44272,93грн. в зв’язку з тим, що в 2013 році податок на прибуток з натуральної плати за користування земельними паями виділений в ККД 11010400.

    - орендна плата за землю з фізичних осіб на 21815,27 грн. через те, що в 2012 році ПП Ільченко А.М. заплатив орендну плату за минулі роки в сумі 30800грн.

     -  адміністративні штрафи та інші санкції - на 510грн.

 

У   2013 році  сільська рада отримала такі  офіційні трансферти:

-дотація вирівнювання , що одержуються з районних та міських ( міст Києва та Севастополя) бюджетів – 290900 грн.

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання  вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – 28144,04грн.

                                                              Видатки:

   Загальний фонд сільського  бюджету за 2013 рік  виконаний по видатках на 90,8% при уточненому плані 776854 грн. видатки становлять 705353,84 грн., що на 232380,01 грн. більше ніж у    2012 році  через те,  що в  сільському бюджеті на 2013 рік  передбачена           « Інша додаткова дотація» в сумі 150000грн, «Субвенція на утримання об єктів спільного користування  чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об єктів спільного користування» в сумі 7400 грн.,та «Інші субвенції» в сумі 31000  тоді як  у минулому році сума субвенції бюджетам інших рівнів  складала 80000 грн.

   Найбільшу питому вагу у  поточних  видатках становлять видатки на заробітну плату та нарахування на заробітну плату 59,8%(421681,94грн.) у минулому році вони становили 74,5%(352354,53грн)

На енергоносії витрачено 4,5% поточних видатків (31784,41грн.) в минулому році це становило 6,9% (32627,20грн.).

    У 2013 році  в складі видатків були поточні трансферти органам державного управління інших рівнів  , а саме – Субвенція на утримання об єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об єктів спільного користування в сумі 7400грн, (1,0% бюджету). В минулому році це співвідношення складало  - 80000грн. ( 16,9%) ,« Інша додаткова дотація» в сумі 150000грн (21,3%) ,та  « Інші субвенції» в сумі 31000грн. (4,4%)  в минулому році таких  трансфертів  не було.

    У розрізі функціональної класифікації видатків найбільша питома вага видатків на 010116 « Органи місцевого самоврядування» - 56,6% - 399556,33грн. в минулому році -63,2% -  298809,70грн.

    Видатки на утримання   закладів  культури склали у  2013 році склали  12,9 ( 90726,74грн) бюджету , в минулому році 18,2% ( 85897,36грн.)

    В 2011 році було створено дошкільний навчальний заклад «Журавлик» з однією групою короткотермінового перебування дітей . Видатки на утримання цього закладу за 2013 рік склали 11586,78грн (1,6%), в минулому році ці видатки складали 8266,77(1,7%)

За  2013 рік  Шульгинська  сільська  рада  відзначає , що згідно штатного розпису по Шульгинській сільській раді числилось 11,75  штатних одиниць. По управлінню – 7,5 штатних одиниць , по БК -4,0  штатні одиниці , по дошкільному навчальному закладу – 0,25 штатних одиниць . Фактично зайнято 11,75 штатних одиниць .   Фізичних осіб працює станом на 1.01.2014  року 15 , з них пенсійного віку  немає.

          В 2013 році пільги по податках та зборах не надавались. Надходжень по ККД  24060300 « Інші надходження» та 33010000 « Надходження від  продажу землі»  не було. По ККД 21081100 « Адміністративні штрафи та інші санкції» надійшло 68 грн, - це  17грн. -штраф за порушення правил тримання кішок та собак у населених пунктах, та 51 грн.- штраф за завідомо неправдивий виклик спецслужб.

Касові видатки проводились по КФКВ 160101 « Землеустрій» - 15968,80грн.(КЕКВ – 2240) це погашення кредиторської заборгованості, яка обліковувалась станом на 01.01.2013 року , і виникла за послуги з розробки технічної документації щодо встановлення меж населених пунктів, та фактичні видатки в сумі 11000 грн. – за виготовлення схеми із землеустрою щодо встановлення меж населених пунктів , ця сума обліковується  в складі кредиторської заборгованості станом на 01.01.2014 року. По КФКВ 100203,150101,240602 – протягом звітного періоду касові видатки не проводились . По КФКВ 170703  проведені  касові та фактичні видатки на суму7409,71 грн. – 1100- за виготовлення  проектно- кошторисної документації на проведення поточного ремонту дороги по вул. Театральній с. Шульгинка , та 6309,71грн. – за послуги з утримання сільських доріг.( КЕКВ 2240)

По КФКВ 010116 «Органи місцевого самоврядування»  протягом  2013 року штатна чисельність працівників складала 7,5 шт.од. , що не перевищує відповідні  нормативні показники, фізичних осіб працює 9 чоловік.  За  2013 рік касові видатки складають 399556,33 грн. Перевитрат немає по жодному КЕКВ. Недофінансування по заробітній платі склало – 688,85грн.( КЕКВ 2111- 548,84грн., 2120- 140,04грн.) через менший обсяг  фактично нарахованої індексації .  .По КЕКВ 2210 недофінансування складає – 4386,31грн. та по КЕКВ 2240 – 9868,59рн. через те, що видатки по даних кодах економічної класифікації видатків не є першочерговими. По КЕКВ 2270 « Оплата енергоносіїв» недофінансування складає – 1414,92грн. ( КЕКВ 2274 – 1414,91грн.) Воно виникло в першу чергу через різницю в цінах на енергоносії між запланованими в бюджеті та фактичними, але також має місце економія  споживання енергоносіїв в  натуральних показниках .

Станом на 01.01.2014 року має місце кредиторська заборгованість в сумі 3627,20рн. По КЕКВ 2210 – 1022 грн – це  902,20грн. – за фактично отримані та витрачені канц. товари ( п/д № 295 від 31.07.2013р.та №411 від 04.11.2013р.) , 120 грн. – за одержану від міської друкарні домову книгу ( п/д № 296 від 31.07.2013р.),По КЕКВ 2240 –2605 грн. : 500 грн.- за послуги з ремонту принтерів та заправки картриджів ( п/д № 294 від 31.07.2013р.), 605,00- за послуги з ремонту системного блоку комп ютера ( п/д № 330 від 06.09.2013р.) 1500грн.- за інсталяцію програми АРМ- ДРАЦС ( п/д № 440 від 27.11.2013р.)Вказані суми не оплачені органами ДКСУ станом на 01.01.2014року.   Також є кредиторська заборгованість в сумі 3209,22 грн. за нараховану  та не виплачену допомогу по тимчасовій  непрацездатності в зв язку з вагітністю та пологами ,(листок непрацездатності серія АГБ № 483522 виданий 18.12.2013року), яка не виплачена по тій причині, що станом на 01.01.2014 року не відшкодована фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, і тому обліковується також і в складі дебіторської заборгованості.

        Кредиторська заборгованість, яка мала місце станом на 01.01.2013 року в сумі – 2176,90грн. – по загальному фонду ( КЕКВ 2210 – 886,10 грн. – фактично отримані та списані в 2012 році  канц. товари ,КЕКВ -2240 – 1290 грн. фактично отримані в 2012 році послуги з інсталяції програми «Бест- зарплата» та активації електронних ключів.) та спеціальному фонду в сумі 1000 грн. – (КЕКВ 2210 - фактично витрачені  господарські товари та миючі засоби)  станом на 01.01.2014 року погашена.

Протягом  2013 року по КФКВ 010116 « Органи місцевого самоврядування» по спеціальному фонду надійшло 1312,33грн. за оренду майна бюджетних установ ( орендарі – ТВБВ № 10012/041 філії Луганського обласного управління АТ «Ощадбанк» - 408,65грн., ФО-П  Запорожець Л.І. ( власниця перукарні) – 687,60грн., Старобільське управління МРУЕГГ – 216,08грн.). Касові видатки склали 2000грн.( КЕКВ 2210) – з них  1000грн. - погашення кредиторської  заборгованості,  По ККД 25010100, 25020000 надходжень не було.  Станом на 01.01.2014 року має місце кредиторська заборгованість в сумі 900грн. ( КЕКВ 2210) за фактично отримані та витрачені господарчі товари( п/д № 368 від 27.09.2013р.) . Сума кредиторської заборгованості зареєстрована в органах ДКСУ, але не оплачена станом на 01.01.2014 року. По інших надходженнях проведені фактичні та касові  видатки на придбання комп ютерної техніки в сумі 4776 грн.,

            По КФКВ 070101 « Дошкільні навчальні заклади»   протягом  2013 року штатна чисельність складала 0,25 шт. одиниць, фізичних осіб працювало – одна. В порівнянні з відповідним періодом минулого року  змін немає. За  2013 рік  касові видатки склали –11586,78 грн. Перевитрат по жодному КЕКВ немає . Недофінансування по заробітній платі складає – 360,84 грн.( КЕКВ 2110- 264,57грн., 2120 – 96,27грн.)через те, що не нараховувалася індексація. По КЕКВ 2240 недофінансування 8,38грн. через те, що заплановані послуги з ксерокопіювання документів не використовувалися протягом звітного періоду, тому що це не є першочерговими видатками. Видатків на харчування по ДНЗ « Журавлик» не проводилося, батьківської плати немає.

Кредиторської та дебіторської заборгованості немає станом на 01.01.2014 року, на початок року також не було.

           По КФКВ 110204 « Палаци, Будинки культури,клуби та інші заклади клубного типу» протягом2013 року штатна чисельність працівників складала 4,0 шт.од., станом на 01.01.2014 – 4,0шт.од.  Фізичних осіб працює -  5 чоловік. Касові видатки за 2013рік  складають 90726,74 грн. Перевитрат по жодному КЕКВ – немає. Недофінансування по заробітній платі в сумі – 13153,37грн.(КЕКВ 2110 – 9647,13грн. КЕКВ 2120 – 3506,24грн.) через те, що  не нараховувалася індексація тому  що сума підвищення посадових окладів перевищила суму можливої індексації, та через те, що протягом року деякий час були вакантні посади директора та керівника художнього. По КЕКВ 2210, 2240 недофінансування складає 807,88грн, тому , що дані видатки не є першочерговими. По КЕКВ 2270 – недофінансування складає -607,67 грн. Воно виникло  через різницю в цінах на енергоносії між запланованими в бюджеті та фактичними та економію фактичного споживання енергоносіїв.

        Станом на 01.01.2014 року  кредиторська заборгованість складає 122,34грн. КЕКВ 2240- за послуги з технічного обслуговування газових котлів та мереж ( п/д №410 від 31.10.2013р.) Сума не оплачена органами ДКСУ.

По спеціальному фонду надходження складають –617,74 грн., що є вхідною платою за дискотеку –609грн.(ККД 25010100 – Плата за послуги, що надаються бюджетними установами, згідно їх функціональними повноваженнями)  та орендною платою за приміщення 8,74грн. .(ККД 25010300).Фактичні видатки по коштах отриманих як плата за послуги , що надаються бюджетними установами складають 697,72грн, і не відповідають касовим через, те що існує кредиторська заборгованість станом на 01.01.2014 року в сумі 400 грн. за фактично отримані та витрачені господарські товари. ( п/д № 297 від 31.07.2013р.)  та тому, що списані бланки білетів , які обліковувалися на залишку в сумі – 291,72 грн. По інших надходженнях проведені фактичні та касові  видатки на придбання комп ютерної техніки в сумі 4993 грн.,

Кредиторської та дебіторської заборгованості на початок року  не було.

Протягом  2013 року проводились касові видатки по КФКВ 25031« Інші додаткові дотації» та 250323 « Субвенції на утримання об єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об єктів спільного користування»  та 250380 « Інші  субвенції»  згідно  уточненого помісячного розпису видатків.

По КФКВ 250404 « Інші видатки»  протягом звітного періоду видатки не проводились. 

       В цілому по Шульгинській сільській раді станом на 01.01.2014 року кредиторська заборгованість складає 19258,76грн. ( по загальному фонду – 14749,54 грн., по спеціальному – 1300 грн., та заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7м – 3209,22грн.).

 По загальному фонду фактичні видатки  по КЕКВ 2110,2120,2270  всіх  КФКВ   відповідають касовим. По КФКВ 010116 КЕКВ 2210  фактичні видатки  складають 37928,99грн, при касових 37793,69 грн. розбіжність пояснюється існуванням кредиторської заборгованості на початок року в сумі 886,90 грн,  та  на кінець звітного періоду в сумі – 1022,20 грн.,  по КЕКВ 2240 –  фактичні видатки 11431,41 грн, при касових 10116,41, що також пояснюється існуванням кредиторської заборгованості на початок року в сумі 1290 грн, та на кінець звітного періоду 2605 грн. По КФКВ 110204 КЕКВ 2210 фактичні видатки  в сумі 5 грн, при відсутності касових говорять про те, що протягом 2013 року були списані матеріали, які станом на 01.01.2013 року обліковувались на залишку, по КЕКВ 2240 фактичні 604,12грн.при касових – 481,78 що пояснюється наявністю кредиторської заборгованості на кінець звітного періоду в сумі 122.34грн. .  По КФКВ 160101 КЕКВ 2240-  касові видатки 15968,80грн. при  фактичних 11000грн. – це погашена кредиторська заборгованість , яка була станом на 01.0.12013 року та нова кредиторська заборгованість станом на 01.01.2014 року – 11000грн.

 По спеціальному фонду, в частині видатків за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги ,  по КФКВ 010116   КЕКВ 2210 –  фактичні видатки 1908грн,  касові 2000грн, тут існувала кредиторська заборгованість станом на 01.01.2013 року в сумі 1000грн, яка була погашена,  існує на звітну дату  в сумі 900 грн. та були списані матеріали на суму 8 грн, які обліковувались на залишку станом на 01.01.2013 року. По КФКВ 110204  є фактичні видатки в сумі 697,72 грн., при відсутності касових , це списані білети на суму 291,72грн, та матеріали – на суму 6, 00 грн. а також кредиторська заборгованість станом на 01.01.2014 року в сумі 400 грн.

По спеціальному фонду, в частині видатків за рахунок інших надходжень – по КФКВ 010116 КЕКВ 3110  - 4776 грн, КФКВ 110204 КЕКВ 3110 – 4993грн., є фактичні та касові видатки на придбання комп ютерної техніки , що відображене також у додатку 16 « Звіт про рух необоротних активів ( форма №5)», як придбання необоротних активів , в цьому ж додатку відображено зменшення необоротних активів на суму 342750грн. ( це безоплатна передача будівлі дільничної лікарні у спільну власність територіальних громад Старобільського району згідно рішень сесій  Старобільської районної ради та Шульгинської сільської ради )

        Штрафів та фінансових санкцій протягом 2013 року на Шульгинську сільську раду не накладалось.

 

 

Головний бухгалтер __________  Л.А.Кочерга

Категорія: Рішення, акти та вся необхідна документація | Додав: Olga-Poleno
Переглядів: 723 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 127