Вівторок, 22.07.2025, 13:55Вітаю Вас Гість | RSS
Шульгинська сільська рада
Меню сайту
Категорії розділу
Рішення, акти та вся необхідна документація [216]

Каталог файлів


Головна » Файли » Рішення, акти та вся необхідна документація

Рішення № 2/01 від 19.11.2015 р.
18.11.2015, 13:08
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Шульгинської сільської ради Від 19 листопада 2015 року № 2\01 (друга сесія сьомого скликання) РЕГЛАМЕНТ Шульгинської сільської ради сьомого скликання РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття1. Правові засади діяльності Шульгинської сільської ради 1.1. Шульгинська сільська рада є органом місцевого саморядування, що представляє Шульгинську територіальну громаду та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні ”та іншими законами України. 1.2. Порядок діяльності Ради, її органів,депутатів, посадових осіб визначається Конституцією України, Законами „Про місцеве самоврядування в Україні”, «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» ,«Про запобігання корупціі», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних данних», іншими законодавчими актами та цим Регламентом. 1.3. Регламент Шульгинської сільської ради (далі Регламент) визначає порядок проведення першої сесії Ради,порядок обрання сільського голови,секретаря сільської ради,скликання чергової та позачергової сесій сільської ради,прийняття рішень Ради про затвердження порядку денного сесії та з процедурних питань, а також порядок роботи сесії Ради. 1.4.Регламент затверджується не пізніше,як на другій сесії Ради,рішенням Ради,прийнятого більшістю голосів депутатів від загального складу Ради.У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до Регламенту. 1.5.До прийняття Регламенту Ради чергового скликання застосовується Регламент, що діяв у попередньому скликанні. 1.6.У випадках прийняття законодавчих актів,внаслідок чого виникне неузгодженість окремих положень Регламенту з чинним законодавством, на черговій сесії повинні будуть внесені відповідні зміни і доповнення до Регламенту. 1.7.У разі наявності розбіжностей норм Регламенту з нормами чинного законодавства України,діють норми чинного законодавства України. Стаття 2 Основні принципи діяльності ради 2.1.Рада здійснює свою діяльність на принципах: 1) народовладдя; 2) законності; 3) гласності; 4) колегіальності; 5) поєднання місцевих і державних інтересів; 6) виборності; 7)правової,організаційної і матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень,визначених законодавством; 8) державної підтримки та гарантії діяльності місцевого самоврядування; 9) судового захисту прав місцевого самоврядування; 10) підзвітності та відповідальності органів ради та її посадових осіб перед виборцями. Стаття 3. Відкритість та гласність роботи Ради. 3.1.Сесії Ради проводяться гласно із забезпеченням права кожного бути присутнім на них, крім випадків,передбачених законодавством. 3.2.Відкритість та гласність роботи Ради, її постійних комісій може реалізовуватися шляхом публікації рішень на офіційному сайті сільської ради та на розміщенні на дошці об’яв,яка розташована в сільській раді та сільській бібліотеці. Стаття 4. Планування роботи Ради. 4.1.Діяльність ради здійснюється відповідно до річного прану роботи ради, затвердженого рішенням сесії сільської ради. Стаття 5. Порядок розгляду запитів на інформацію. 5.1.Запит на інформацію - це прохання особи до сільської ради та її органів надати публічну інформацію,що знаходиться у її володінні. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним,подаватись в усній чи письмовій формі. 5.2.Відповідь на запит на інформацію може бути надана не пізніше 5 робочих днів із дня отримання запиту. 5.3.У разі,якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних,строк розгляду такого запиту може бути продовжений до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. В такому разі особа,що подала запит, має бути повідомлена у письмовій формі про продовження розгляду запиту не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту. Стаття 6. Присутність на засіданнях ради Сесії ради проводиться гласно. В разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого засідання. У відкритих засіданнях можуть брати участь народні депутати України, депутати обласної ради, районної ради, представники державних органів, громадських організацій, трудових колективів, засобів масової інформації. В закритому засіданні ради має право брати участь прокурор району, а також представники, присутність яких по рішенню ради необхідна для вирішення і розгляду даного питання. Запрошення осіб які не являються депутатами, визначає і організовує сільський голова. Головуючий на пленарному засіданні оголошує депутатам про осіб, персонально запрошених на сесію ради. Запрошені особи не мають права вмішуватися в роботу сесії, зобов’язані здержуватися від прояву схвалення чи не схвалення. В разі невиконання цих вимог, вони по розпорядженню головуючого на сесії можуть бути виведені із зали засідань. Виконавчий комітет ради допомагає представникам засобів масової інформації, довівши їм про час проведення, порядок денний сесії ради, засідання постійних комісій, подає їм матеріали, які поширюються серед депутатів. Стаття 7. Контроль за виконанням рішень ради. 7.1. Рада безпосередньо, або через створені нею постійні комісії здійснює контроль за виконанням своїх рішень відповідно до Конституції України,законодавства про місцеве самоврядування,цього Регламенту. 7.2.Контроль за виконанням рішень Ради організовує її голова. 7.3.Рішенням ради,як правило, покладається контроль за його виконанням на відповідну постійну комісію сільської ради. РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РАДИ Глава1. ПІДГОТОВКА СЕСІЙ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Стаття 8.Порядок скликання першої сесії ради. 8.1.Перша сесія сільської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією не пізніше,як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради, у кількості 14 депутатів. Першу сесію відкриває голова територіальної виборчої комісії,який інформує раду про підсумки виборів депутатів, а також про підсумки виборів сільського голови. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання та новообраного сільського голови головує на засіданні першої сесії новообраний голова. 8.2.У разі, якщо на час проведення першої сесії, сільський голова не обраний, про що на сесії ради інформує голова територіальної виборчої комісії рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради у кількості трьох осіб, які головують на сесії ради. З часу обрання секретаря ради він головує на пленарних засіданнях ради. Стаття 9. Порядок денний першої сесії ради 9.1. До порядку денного першої сесії ради мають бути включені такі питання: 9.1.1. інформація голови територіальної виборчої комісії про підсумки виборів депутатів ради та сільського голови і визнання їх повноважень; 9.1.2.Про припинення повноважень сільського голови; 9.1.3.Про обрання секретаря сільської ради; 9.1.4.Про затвердження складу постійних комісій сільської ради; 9.1.5.Про затвердження складу виконавчого комітету сільської ради; 9.1.6.Про затвердження комісій при виконкомі сільської ради Стаття 10.Форма роботи ради та порядок скликання сесій ради 10.1 Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з засідань ради, а також засідань постійних комісій ради. 10.2.Сесії ради, окрім першої скликаються сільським головою. 10.3.Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності – не рідше ніж один раз на місяць. 10.4.У разі немотивованої відмови сільського голови або неможливості його скликати сесію ради, вона скликається секретарем ради 10.5 Сесія ради є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. 10.6 У разі відсутності необхідної кількості депутатів по розпорядженню сільського голови, сесія переноситься на іншу дату. 10.7 Реєстрація депутатів, як прибули на сесію починається за 30 хвилин до відкриття засідання ради. Стаття 11. Формування порядку денного сесії ради. 11.1Пропозиції по питанням порядку денного сесії вносяться сільським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом сільської ради, загальними зборами громадян. 11.2.Проект порядку денного сесії готується головою ради у відповідності з наявними пропозиціями, клопотаннями та планом роботи ради. 11.3 Проекти рішень ради, які підлягають обговоренню ,оприлюднюються на офіційному веб-сайі ради за адресою____________________ 11.4.Всі матеріали, що пропонуються на розгляд сесії, готуються постійними комісіями, депутатами чи комісіями по підготовці питань. 11.5.При підготовці питань, що виносяться на сесію, депутатами проводяться необхідні перевірки, вносяться депутатські запити. з найбільш важливих питань з’ясовується думка виборців. 11.6.Матеріали і проекти рішень ради, а також пропозиції до них розглядаються постійними комісіями. 11.7.Усі матеріали, що пропонуються внести на розгляд сесії, вносяться не пізніше ніж за 7 днів до дня проведення сесії голові сільської ради чи секретарю ради з проектом рішення та аналітичною запискою. 11.8.Після розгляду головою ради чи секретарем, матеріали передаються на розгляд постійній комісії чи кільком постійним комісіям. При цьому встановлюється строк розгляду документів постійними комісіями. 11.9.Постійні комісії розглядають пропозиції та проект рішення на своїх засіданнях із запрошенням автора, за необхідністю залучають спеціалістів. За результатами розгляду приймається рішення, вносяться пропозиції з наданих проектів рішень. Комісія має право підготувати власний проект рішення. 11.10. Пропозиція по уточненню порядку денного вносяться голові ради не пізніше ніж за 5 днів до дня проведення сесії. 11.11.Голова ради на сесії інформує депутатів про внесені пропозиції щодо порядку денного сесії, прийнятих рішеннях. За наполяганням постійних комісій, депутатів відхилені питання порядку денного ставляться на голосування. 11.12 Порядок денний сесії розглядається і затверджується радою на засіданні відкритим голосуванням більшістю голосів від загального числа присутніх депутатів. 11.13. Рада може прийняти більшістю голосів депутатів від загального складу ради мотивоване рішення про відкладення розгляду питання із затвердженого порядку денного сесії ради на наступну сесію ради. Стаття 12. Порядок підготовки та розгляду регуляторних актів 12.1. Підготовка проектів регуляторних актів здійснюється на підставі плану діяльності з підготовки цих проектів на наступний календарний рік, який затверджується радою не пізніше 15 грудня поточного року та оприлюднюється відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»(далі по тексту статті Закон) 12.2.Розробник (виконавець) регуляторного акта готує аналіз регуляторного впливу відповідно до Методики підготовки аналізу регуляторного впливу, затвердженої Кабінетом Міністрів України. 12.3.Проект регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу оприлюднюється у спосіб, передбачений статтею 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» не пізніше п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта. 12.4. Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності. Глава 2.Проведення сесій сільської ради Стаття 13 Відкриття та ведення сесії ради 13.1.Сесію ради відкриває, веде і закриває сільський голова чи секретар ради, а в разі невиконання чи відмови їх від виконання функцій - один з депутатів, по рішенню ради. 13.2. На початку сесії сільський голова інформує депутатів про стан справ на території ради, про роботу ради, його органів та іншим питанням, а також відповідає на питання депутатів. Дебати по цій інформації не поводяться. На запити і відповіді відводиться не більше 20 хвилин. 13.3. За пропозицією головуючого або депутатів ради на час проведення сесії рада обирає відкритим голосуванням з числа депутатів секретаріат сесії (двох депутатів). 13.4. Секретаріат сесії надає допомогу головуючому у проведенні сесії, організовує облік бажаючих виступити, реєструє депутатські запити, довідки, повідомлення, заяви, пропозиції та інші матеріали, а також здійснює підрахунок голосів під час голосування і прийняття рішень ради. Стаття 14. Повноваження головуючого на сесії сільської ради 14.1.Головуючий на сесії: 14.1.1.відкриває, закриває та неупереджено веде сесію сільської ради, оголошує перерви, повідомляє про осіб, які запрошені для участі у її роботі; 14.1.2.виносить на обговорення проекти рішень ради, оголошує їх повну назву, інформує про матеріали, що надійшли на адресу ради; 14.1.3. надає за згодою ради слово для виступу з питання, що розглядається, запрошеним на сесію. При цьому депутати мають першочергове право на виступ; 14.1.4.ставить питання на голосування, оголошує його результати; 14.1.5. забезпечує дотримання цього Регламенту усіма присутніми на сесії ради; 14.1.6. керує засіданням ради, слідкує за наявністю кворуму при прийнятті рішень; 14.1.7 надає слово доповідачам, співдоповідачам та бажаючим виступити; 14.1.8 у разі порушення регламенту чи етики поведінки виступаючим, головуючий має право попередити його чи перервати; 14.1.9 за згодою депутатів може змінювати черговість розгляду питань порядку денного; 14.1.10 оголошує депутатські запити, довідки, пропозиції, що надійшли під час сесії у письмовому вигляді до секретаріату сесії; 14.1.11 дає доручення, пов’язані з забезпеченням роботи сесії ради працівникам виконавчого апарату ради; 14.1.12 підписує протокол засідання сесії; 14.1.13 організовує проведення консультацій з постійними комісіями щодо вирішення спірних питань, які виникли у ході роботи сесії; 14.1.14 здійснює інші повноваження в межах цього Регламенту. 14.1.15 засідання ради і засідання постійних комісій проводиться на українській мові. Діловодство ведеться на українській мові. Стаття 15 Порядок прийняття рішень 15.1.На засіданнях ради по розглянутих питаннях приймаються рішення відкритим голосуванням. Рішення щодо таємного голосування приймаються на вимогу не менше 1\3 депутатів від загального складу ради. Для проведення голосування обирається лічильна комісія з числа депутатів відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу ради.Лічильна комісія обирає зі свого складу голову та секретаря. Рішення приймається більшістю голосів членів комісії. В лічильну комісію не можуть входити депутати, чиї кандидатури висунуті в склад виборчих органів чи на посади посадових осіб. 15.2. Перед початком відкритого голосування, головуючий повідомляє про кількість пропозицій, поставлених на голосування, уточняє їх, нагадує якою більшістю голосів (від загального числа депутатів) може бути прийняте рішення. Голосування по питаннях може бути прийняте без обліку голосів - по явній більшості, якщо ні один депутат не наполягає на іншому. При голосуванні з одного питання кожен депутат має право подавати один голос „за” чи „проти” або утриматися від голосування. Після закінчення підрахунку голосів головуючий оголошує результати голосування: прийняте рішення чи відхилено. 15.3. При проведенні таємного голосування лічильна комісія встанолює час, місце та порядок його проведення на підставі законодавства та цього Регламенту. Видача бюлетнів проводиться безпосередньо перед голосуванням членами лічильної комісії за списком депутатів.Кожному депутату видається один бюлетень. Про це в списку депутатів робиться позначка, а депутат, що отримав бюлетень, навпроти свого прізвища ставить підпис. 15.4.Відкрите голосування може проводитися поіменно, якщо на цьому наполягає не менше 1/5 від числа присутніх на сесії депутатів. В списку депутатів при цьому робиться відповідна помітка. 15.5. Депутат ради зобов”язаний власноруч здійснювати право на голосування. Депутат, який відсутній під час голосування, не має права голосувати пізніше або заочно. 15.6.Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини депутатів від загального складу ради, якщо законодавством не передбачено інший порядок голосування, та підписується головою ради або голосуючим на сесії у випадках коли сесію веде не голова ради. Рішення ради після сесії можуть доопрацьовуватись посадовими особами виконавчого комітету з внесенням стилістичних поправок, які не змінюють змісту рішення. 15.7.Рішення ради набувають чинності з моменту прийняття, якщо інший термін не встановлено рішенням сесії. Рішення ради нормативно-правового характеру набувають чинності для їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш піздній строк цих рішень. 15.8.Контроль за виконанням рішень ради здійснює голова ради, постійні комісії ради, інші посадові особи. 15.9.Пропозиції та критичні зауваження, що надійшли від депутатів ради, передані у письмовій формі головуючому, у вигляді заяв чи висновків постійних комісій, та не розглянуті на сесії або не вирішені за інших обставин, розглядаються у п”ятнадятиденний термін головою ради та направляються до відповідних установ та організацій, посадовим особам, які зобов”язані у місячний термін розглянути ці пропозиції чи зауваження та надати відповідь до ради, а також безпосередньо депутату або постійній комісії що їх внесли. 15.10.Листи, заяви, пропозиції громадян, що надійшли під час сесії розглядаються у встановленому законом порядку. 15.11. За мотивованим поданням голови Ради, постійними комісіями,рада може внести зміни (доповнення)до раніше прийнятого чинного рішення ради, або скасувати його. 15.12. Рада не може вносити зміни (доповнення) або скасування своїх рішень ненормативного характеру, якщо відповідно до цих рішень виникли правовідносини, пов’язані з реалізацією певних суб’єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб’єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Стаття 16 Протокол сесії. 16.1. На кожній сесії ведеться письмова стенограма, на підставі якої складаєься протокол. 16.2. Протокол повинен містити: назву ради, номер сесії, номер скликання, дату та місце проведення засідання, число депутатів обраних до ради та число депутатів присутніх на сесії, порядок денний сесії, прізвища депутатів, що виступили, внесли запит, письмове чи усне запитання до доповідача, посада та прізвище осіб що виступили, усі прийняті чи відхилені рішення з приведенням кількості голосів поданих „за”, „проти” чи депутатів, що утрималися від голосування. Рішення з процедурних питань відображаються у протоколі сесії (про затвердження порядку денного, про припинення обговорення, про прийняття до уваги та інше). 16.3.Протоколи сесії ради є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». 16.4.Протокол сесії остаточно оформляється протягом місяця та підписується головою ради, або головуючим на сесії.За відповідність записів у протоколі та своєчасність складання протоколів сесії несе відповідальність секретар сільської ради. Перші примірники протоколів сесії на протязі встановленого часу зберігаються у сільській раді, а потім передаються для постійного зберігання до державного архіву. Стаття 17 Положення про таємне голосування 17.1.Таємне голосування обов’язково проводиться у випадках , передбачених п.4 ч.1 ст. 26, п.4 ч.3 ст. 42, п.4 ст. 50, п.3 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні ”, ст.ст. 2, 10, 14,15 Закону України „ Про службу в органах місцевого самоврядування ”. 17.2. Таємне голосування відбувається із застосуванням бюлетенів для таємного голосування. 17.3.Для протоколювання процедури таємного голосування та підрахунку голосів обирається Лічильна комісія. 17.4 Кожному депутату видається бюлетень під особистий підпис. 17.5.Голосування здійснюється проставлянням у бюлетені позначки напроти прізвища кандидата «так», «ні», « не підтримую жодного». 17.6.Підрахунок результатів таємного голосування здійснюється лічильною комісією відкрито. 17.7.Результати таємного голосування Лічильна комісія заносить до протоколу, який підписують всі її члени. Глава 3.Питання дисципліни та етики Стаття 18.Дисципліна та етика на сесіях сільської ради. 18.1.На сесіях ради промовець не повинен вживати образливі висловлювання, закликати до незаконних і насильницьких дій, використовувати у своїх виступах недостовірні або неперевірені відомості. Сільський голова (або головуючий) після попередження промовця про недопустимість таких висловлювань і закликів або у разі некоректної його поведінки, має право призупинити його виступ, а у разу не реагування на попередження головуючого - позбавити його права виступу. 18.2.Під час засідання сесії ради депутати ради не повинні заважати промовцям і слухачам діями, які перешкоджають викладенню або сприйняттю виступу (вигуками, оплесками, вставанням, тощо) Розділ 3 ДЕПУТАТИ, ПОСАДОВІ ОСОБИ ТА ОРГАНИ РАДИ. Глава 1 Депутати сільської ради 19.1.Повноваження депутата ради починається з момента офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються у день першої сесії ради нового скликання. Повноваження депутата можуть буть достроково припинені у випадках передбачених Законом України. 19.2. Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворених нею органів, несе обов”язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення. Депутат повинен входити до складу однієї постійної комісії ради. 19.3. На час сесії, засідань постійних комісій, а також для здійснення депутатських повноважень, депутат звільняється від виконання виробничих або службових обов”язків з відшкодуванням йому середнього заробітку за основним місцем роботи. 19.4.Депутат зобов’язаний брати участь у роботі сесії ради, засіданнях постійних комісій ради, до складу яких його обрано. 19.5. У разі пропуску депутатом протягом року більше половини пленарних засідань ради та засідань постійних комісій, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів, рада може звернутися до виборців з пропозицією про відкликання такого депутата у встановленому законом порядку. 19.6. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано. 19.7. Депутат повинен додержуватися загальновстановлених правил спілкування, не вживати під час розгляду питань на сесії, засіданнях органів, створених радою, своїх виступах образливих, нецензурних висловів, не вчиняти дій, що не відповідають правилам депутатської етики. 19.8. Депутат має права, що передбачені Конституцією України, законодавством про місцеве самоврядування та про статус депутатів місцевих рад. 19.9. Депутат має право звернутися із запитом до керівників ради та її органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих або зареєстрованих на території ради про надання відповіді, офіційного роз”яснення чи позиції, вирішення проблеми з питань, що мають суспільне значення та віднесених до відання ради.Голова ради доводить запит до органу чи посадової особи до якої він віднесений. Орган чи посадова особа, до яких звернено запит, зобов”язані дати усну чи письмову відповідь на запит у строки і в порядку, встановлені радою відповідно до закону. За результатами розгляду запиту, рада приймає рішення. Глава 2 Сільський голова, секретар ради Стаття 20. Правові засади статусу і діяльності сільського голови та секретаря ради. 20.1 Повноваження сільського голови та секретаря ради визначаються Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законодавчими актами та цим Регламентом. 20.2 Сільський голова та секретар ради працюють на постійній основі, не можуть мати іншого представницького мандата, суміщати свою службову діяльність з іншою роботою (виконувати роботу на умовах сумісництва), у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової, творчої діяльності, медичної практики,інструкторської та суддівської практики із спорту у позаробочий час),займатися підприємницькою діяльність, одержувати від цього прибуток, входити самостійно, через представника або підставних осіб до складу правління чи інших виконавчих органів підприємств, кредитно-фінансових установ, господарських товариств, організацій, спілок, об’єднань, кооперативів, що здійснюють підприємницьку діяльність. Стаття 21 Сільський голова 21.1.Сільський голова є головною посадовою особою територіальної громади Шульгинської сільської ради. 21.2.Сільський голова обирається територіальною громадою на основі загального, рівного,прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом і здійснює свої повноваження на постійній основі. 21.3.Строк повноважень сільського голови, обраних на чергових місцевих виборах визначається Конституцією України. 21.4.Сільський голова очолює виконавчий комітет сільської ради, головує на засіданнях ради. 21.5.Сільський голова не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою роботою (виконувати роботу на умовах сумісництва), у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової, творчої діяльності, медичної практики,інструкторської та суддівської практики із спорту у позаробочий час),займатися підприємницькою діяльністю. 21.6. На сільського голову поширюються повноваження та гарантії депутатів рад, передбачені законом про статус депутатів рад, якщо інше не встановлено законом. 21.7.Повноваження сільського голови можуть бути тимчасово покладені на керівника відповідної військово-цивільної адміністрації відповідно до Закону України «Про військово-цивільні адміністрації». 21.8.Повноваження сільського голови починаються з моменту оголошення сільською територіальною виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання. 21.9.Повноваження сільського голови закінчується в день відкриття першої сесії сільської ради,обраної на наступних чергових місцевих виборах, або, якщо рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої особи,обраної, на наступних місцевих виборах , крім випадків дострокового припинення його повноважень відповідно до ч.1 та 2 ст. 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» 21.10.У разу звільнення з посади сільського голови у зв’язку з достроковим припиненням його повноважень або його смерті, а також у разі неможливості здійснення ним своїх повноважень, повноваження сільського голови здійснює секретар сільської ради. 21.11. Секретар сільської ради тимчасово здійснює зазначені повноваження з моменту дострокового припинення повноважень сільського голови і до моменту початку повноважень сільського голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону, або до дня відкриття першої сесії ради, обраної на чергових місцевих виборах. 21.12. Повноваження сільського голови можуть бути припинені у випадках, передбачених статтею 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», що має наслідком звільнення його з посади. 21.13.Не пізніше, як на п’ятнадцятий день після звільнення з посади або смерті сільського голови, особа, яка на цей час відповідно до закону здійснює його повноваження, звертається до Верховної Ради України з клопотанням щодо призначення позачергових виборів сільського голови. Таке клопотання розглядається Верховною Радою України не пізніше ніж у дев’яностоденний строк з дня дострокового припинення повноважень відповідного сільського голови. 21.14. Сільський голова: 21.14.1 забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території , додержання Конституції та Законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади; 21.14.2 організує в межах, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», роботу відповідної ради та її виконавчого комітету; 21.14.3. підписує рішення ради та її виконавчого комітету; 21.14.4. вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради; 21.14.5. вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради; 21.14.6. вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, її штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України; 21.14.7 здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету; 21.14.8 скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради; 21.14.9. забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально- економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання, оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання; 21.14.10. призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів; 21.14.11. скликає загальні збори громадян за місцем проживання; 21.14.12.вносить на розгляд ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги та пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника цією установи; 21.14.13 забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету; 21.14.14 є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою; 21.14.15 представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об”єднанями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також міжнародних відносинах відповідно до законодавства; 21.14.16 звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів; 21.14.17 укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження ради; 21.14.18 веде особистий прийом громадян; 21.14.19 забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгяду звернень громадян та їх об’єднань; 21.14.20 бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб , встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»; 21.14.21 здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів; 21.14.22 видає розпорядження у межах своїх повноважень. 21.15. Сільський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень. 21.16. При здійсненні наданих повноважень сільський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним - перед радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади. 21.17. Сільський голова щорічно звітує відповідно раді про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами ради; 21.18. Сільський голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами. 21.19. На вимогу не менше половини депутатів відповідної ради сільський голова зобов”язаний прозвітувати перед радою про роботу виконавчих органів ради у будь-який визначений термін. Стаття 22 Дострокове припинення повноважень сільського голови 22.1.Повноваження сільського голови вважаються достроково припинені у разі: 22.1.1 його звернення з особистою заявою до відповідної ради про складання ним повноважень голови; 22.1.2 припинення його громадянства; 22.1.3 набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього; 22.1.4 набрання законної сили рішення суду про притягнення його до відповідальності за правопорушення пов’язане з корупцією, яким накладено стягнення позбавлення права займати посади або займатися діяльністю, що пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування; 22.1.5 відкликання з посади за народною ініціативою; 22.1.6 визнання його судом недієздатним, безвісно відсутнім або оголошення таким, що помер; 22.1.7 його смерті; 22.2.Повноваження сільського голови можуть бути також припинені достроково, якщо він порушує Конституцію або Закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень, а також у випадку передбаченому Законом України «Про військово-цивільні адміністрації». 22.3.Повноваження сільського голови за наявності підстав, передбачений ч.2 ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму, або за рішенням ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради. 22.4. Рішення про проведення місцевого референдуму, щодо дострокового припинення повноважень сільського голови приймається радою як за власною ініціативою , так і на вимого не менш як однієї десятої частини громадян, що проживають на відповідній території і мають право голосу. 22.5. Сільський голова може бути відкликаний з посади за народної ініціативою в порядку, визначеного Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» з особливостями, передбаченими ч.6-10ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», не раніше,як через рік з моменту набуття ним повноважень. 22.6. Рішення про внесення пропозиції щодо відкликання сільського голови за народною ініціативою приймається на зборах виборців у кількості не менше 20 осіб; кількість членів ініціативної групи становить у разі відкликання не менше 10 осіб. 22.7.На підтримку пропозиції про відкликання сільського голови має бути зібрано кілька підписів, що перевищує кількість голосів, поданих за нього на місцевих виборах, за результатами яких він був обраний сільським головою . 22.8. Збір підписів проводиться у разі відкликання сільського голови протягом 10 днів. 22.9. Територіальна виборча комісія перевіряє правильність оформлення підписних листів, кількість зібраних підписів у разі відкликання сільського голови протягом 10 днів з дня їх отримання. 22.10.Рішення про дострокове припинення повноважень за народною ініціативою сільського голови, який обраний шляхом само висування, приймається за поданням територіальної виборчої комісії сільською радою більшістю голосів від її складу. 22.11. У разі прийняття сільської радою рішення про відкликання сільського голови за народною ініціативою особа, яка на цей час відповідно до закону здійснює повноваження сільського голови, не пізніше як на п’ятнадцятий день з дня прийняття відповідного рішення звертається до Верховної ради України з клопотанням щодо призначення позачергових виборів сільського голови. 22.12. Повноваження сільського голови припиняються достроково, або відповідна особа звільняється з посади: 22.12.1 з підстав, зазначених у п.1,2,5,6 ч.1 ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», - з дня прийняття сільською радою рішення, яким береться до відома зазначений факт; 22.12.2. з підстав, зазначених у п.3,31 ч.1 ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», - з дна наступного за днем одержання Радою або її виконавчим комітетом відповідного рішення суду без прийняття рішення ради; 22.12.3 з підстав, зазначених у ч.2 ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», - з дня прийняття місцевим референдумом або сільською радою рішення про дострокове припинення повноважень; 22.12.4 у випадку, передбаченому ч.5ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», - з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних виборах; 22.12.5. у випадку, передбаченому п.4 ч.1 ст.79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», -з дня прийняття радою рішення про дострокове приниження повноважень сільського голови. Стаття 23 Секретар сільської ради 23.1. Секретар сільської ради працює в раді на постійній основі і не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачу вальною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом. 23.2. Секретар сільської ради обирається за попозицією сільського голови відповідною радою з числа її депутатів на строк повноважень ради . 23.3Пропозиція щодо кандидатури секретаря ради може вноситися на розгляд ради не менш як половиною депутатів від їх загального складу у разі, якщо: 23.3.1 на день проведення першої сесії ради, обраної на чергових виборах, не завершені вибори сільського голови; 23.3.2 рада не підтримала кандидатуру на посаду секретаря ради, запропоновану сільським головою; 23.3.3 протягом тридцяти днів з дня відкриття першої сесії ради, сільський голова не вніс кандидатуру на посаду секретаря сільської ради; 23.3.4 на наступній черговій сесії після виникнення вакансії секретаря ради у зв’язку з достроковим припиненням його повноважень сільський голова не вніс на розгляд ради кандидатуру на посаду секретар ради; 23.3.5 посада секретаря стає вакантною під час вакантності посади сільського голови у зв’язку з достроковим припиненням його повноважень. 23.4. У разі якщо рада не підтримала кандидатуру, внесену на її розгляд не менш як половиною депутатів від її загального складу, наступну пропозицію щодо кандидатури секретаря ради вносить сільський голова. 23.5. Секретар сільської ради: 23.5.1 у випадку, передбаченому ч.1 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» здійснює повноваження сільського голови; 23.5.2 скликає сесії ради у випадках, передбачених частиною 6 статі 46 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, повідомляє депутатам і доводить до відома населення інфомацію про час і місце поведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради; 23.5.3 веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною 6 статті 46 вищевказаного Закону; 23.5.4 організовує підготовку сесій ради, питань, що виносяться на розгляд ради; забезпечує оприлюднення проектів рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації » та інших законів; 23.5.5 забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням; забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації », забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності; 23.5.6 за дорученням сільського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій; 23.5.7 сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень; 23.5.8 організує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов”язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування; 23.5.9 забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов”язаних з місцевим самоврядуваням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку; 23.5.10 вирішує за дорученням сільського голови або сільської ради інші питання, пов”язані з діяльністю ради та її органів. 23.6. Секретар сільської ради може за рішенням ради одночасно здійснювати повноваження секретаря виконавчого комітету сільської ради. 23.7. Повноваження секретаря сільської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради. Глава 3.Постійні комісії сільської ради Стаття 24.Умови створення та склад постійних комісій 24.1.Постійні комісії сільської ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, його виконавчого комітету. 24.2. Постійні комісії обираються радою на першій сесії на строк її повноважень у складі голови і членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією. 24.3. Сільська рада створює такі постійні комісії: - з питань планування, бюджету та фінансів; - по земельним питанням ; - по охороні навколишнього середовища і благоустрою. 24.4. В разі необхідності рада може змінити перелік, кількісний склад, переобрати персональний склад постійних комісій. 24.5. Голосування з усіх питань щодо створення постійних комісій та їх складу проводиться відкрито. 24.6. До складу постійних комісій не можуть бути обрані голова сільської ради та секретар ради. 24.7. Повноваження постійних комісій визначаються ст. 47 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні ” та положенням про постійні комісії ради.. 24.8. Депутати працюють у постійних комісіях на громадських засадах. 24.9. Постійні комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею. 24.10.Організація роботи постійної комісії ради покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії, або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функцій здійснює заступник голови комісії або секретар комісії. 24.11. Заступник голови постійної комісії виконує окремі функції голови комісії за його дорученням , виконує обов’язки голови та секретаря комісії у разі їх відсутності. 24.12. Секретар постійної комісії організує ведення діловодства постійної комісії, протоколів засідань комісії, організує роботу з підготовки матеріалів на засідання комісії, попереджує членів комісії про дату, час та місце проведення засідання комісії. 24.13. Постійні комісії здійснюють свою діяльність шляхом прийняття рішень, висновків, рекомендацій, які приймаються більшістю голосів від загального складу комісії. 24.14. Висновки постійних комісій підписуються головою комісії, а за його відсутності заступником голови або секретарем. Протоколи засідань постійної комісії підписуються головою та секретарем комісії. У разі відсутності голови замість нього підпис ставить заступник голови комісії. 24.15. Питання, що віднесені до компетенції декількох постійних комісій можуть розглядатися декількома комісіями разом. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього подано більшість голосів від загального складу комісії. Протоколи спільних засідань підписуються головами та секретарями комісій, що брали участь у засіданні. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій. 24.16. Рішення, висновки, рекомендації постійних комісій підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям в установлений ними строк. 24.17. Засідання постійних комісій скликаються у міру необхідності та можуть проводитися як у дні проведення сесії так і в період між ними. 24.18. Час та дату засідань визначають самі постійні комісії. 24.19. У засіданнях постійних комісій можуть брати участь депутати, що не входять до складу цих комісій, з правом дорадчого голосу, а також запрошені спеціалісти різних галузей, представники засобів масової інформації 24.20. Засідання комісії є правомочним, якщо в ньому бере участь не менш як половина із загального складу комісії 24.21. Засідання постійних комісій проводяться відкрито. За рішенням комісії може бути проведене закрите засідання. Депутати, що не входять до складу цих комісій, можуть бути присутніми на закритих засіданнях. 24.22.Рішення та протоколи засідань постійних комісій зберігаються в справах комісії, а після закінчення встановленого строку передаються до державної архівної установи. Розділ 4 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Стаття 25 Виконавчий комітет сільської ради. 25.1 Виконавчим органом сільської ради є виконавчий комітет ради, який утворюється радою на строк її повноважень. 25.2.Після закінчення повноважень ради сільського голови виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу комітету. 25.3.Кількісний склад виконавчого комітету визначається радою. 25.4.Персональний склад виконавчого комітету ради затверджується радою за пропозицією сільського голови. 25.5.Виконавчий комітет сільської ради утворюється у складі сільського голови, секретаря виконавчого комітету, а також керівників відділів та інших осіб. 25.6.До складу виконавчого комітету ради входить також секретар сільської ради. 25.7.Очолює виконавчий комітет ради сільський голова. 25.8. Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила. 25.9. До складу виконавчого комітету сільської ради не можуть входити депутати крім секретаря ради. 25.10.Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих хто працює у виконавчих органах ради на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов’язків з відшкодуванням їм середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов’язаних з виконанням обов’язків члена виконавчого комітету, за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету. Стаття 26 Повноваження виконавчого комітету сільської ради. 26.1. Виконавчий комітет ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до віданні виконавчих органів ради. 26.2. Виконавчий комітет ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню відповідною радою взаємодії і зв’язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування. Стаття 27.Організація роботи виконавчого комітету сільської ради 27.1. Основною формою роботи виконавчого комітету сільської ради є його засідання. 27.2.Засідання виконавчого комітету сільської ради скликаються сільським головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції – секретарем виконавчого комітету в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць. 27.3.Засідання виконавчого комітету сільської ради є правомочними, якщо в них беруть участь більше половини від загального складу виконавчого комітету. Секретар сільської ради ________________ Лебеденко О.А
Категорія: Рішення, акти та вся необхідна документація | Додав: Olga-Poleno
Переглядів: 916 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 127